środa, 29 czerwca 2016

Q&A - Często zadawane pytania.

 Hejka!
Dzisiaj nowy post z Q&A, z moimi pytaniami.

1. Jak masz na drugie imię? - Dominika
2. Z jakiej sieci masz numer telefonu? - Z Plusa tak jak moja rodzina xD
3. Co lubisz robić w wolnym czasie? - Grać w slither.io na komputerze i grać w gry na telefonie. Mam też teraz dwa maleństwa (kotki).
4. Jakie masz gry na telefonie? - Subway Surfers (Las Vegas), Pou i My Talking Angela.
5. Czy będą jeszcze jakieś posty modowe? - Podobno tak.

Tyle pytań przygotowałam wam na dzisiaj. Jeszcze pytanie do was: Dlaczego już NIKT nie wchodzi na Tego bloga Chyba sobię zrobię przerwę w pisaniu. Bloga nie usuwam i może wrócę, jak będzie 2 000 wyś. na blogu. Było by mi bardzo miło.

Mój login na slither.io: Julq Serducho  i  jestem zawsze czerwono,jasnoczerwono, białym wężem.

,,Nothing lasts forever"

I tak jak mówią:
Goodbay!

~Rajciuś♥🌹

1 komentarz: